24/12/08

tag selamat di bayar

Alhamdulillah. hari ni aku rajin sangat sangat. aku baru je habis pergi Pusat Tag Negara(PTN), yang terletak kira2 1 minit dari jarak laut ke jarak darat selatan Malaysia. asyik tangguh je bayar tag, harini aku berjaya membayarnya. takut lagi tangguh makin berganda aku kena bayar pulak.


tag pertama dari cik meyra.

1. What is the relationship of you and him/her?
--> hubungan darah

2. Your 1 impressions towards him/her.
--> kacak juga beliau ni.

3. The most memorable things he/she had done for you.
--> jaga aku sejak kecik.

4. The most memorable things he/she have said to you?
--> ha macam ni lah anak ayah. :DD

5. If he/she become your lover, you will...
--> haha gelak aja kot.

6. If he/she become your enemy, you will...
--> mengucap banyak2.

7. If he/she become your lover, he has to improve on his/her
--> ?

8. If he/she become your enemy, the reason is...
--> mungkin aku tak faham beliau kot

9. The most desirable thing to do on him/her is?
--> takde a b c ke soalan ni ?

10. The overall impression of him/her is...
--> beliau seorang yang baik.


p/s, pasal aku bujang, aku tak terfikir sape2 pon. HIM dalam soalan2 ini ialah ayahanda aku. haha.


11. How do you think the people around you will feel about you?
--> em entah lah. nanti aku tanya dorang.

12. The character of you for yourself is?
--> seorang yang _ _ _ _ . korang isikan lah.

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
--> aku egoist

14. The most ideal person that you wanna be is?
--> myself

15. For the people who likes you, say something about them.
--> macam mana dorang boleh suka aku.

16. 9 people to tag
-->farah hani
-->siti pai
-->hazirah
-->keyrana
-->neo
-->chopu
-->sizuka
-->doraemon
-->nobita

17. who is no. 2 having a relationship with?
--> entah. banyak sangat. haha. gurau je siti pai

18. Is no. 3 a male or a female?
--> aku kurang pasti. hahaha. gurau je hazirah.

19. If no. 7 and no. 9 were together, would it be a good thing?
--> oh mesti mesti. dorang kan saling suka.

20. How about no. 5 and 8?
--> mungkin sesuai kot. hehe

21. What is no. 1 studying about?
--> cara2 menjadi perempuan solehah kot. haha

22. Is no. 4 single?
--> entah nanti aku tanya.

23. Say something about no. 6
--> seorang perempuan



tag kedua dari cik chopu.

pertama - tuliskan sepuluh perkara tentang orang yang tag kamu
-dia human
-dia manusia
-dia bukan mak aku
-dia perempuan
-dia ada handphone
-dia pernah ke thailand
-dia stay malaysia
-dia diakui best oleh aku
-dia pelajar lagi
-dia lahir tahun 1993
aha sorry weh. aku mmg tak cukup ilmu lagi pasal kau. haha

kedua - masukkan emo yang kamu suka
- aku tak faham soalan

ketiga - senaraikan novel kegemaran kamu
-meniti kaca
-pasir salak
-panas salju

keempat - senaraikan lima benda yang kamu sayang
-duit haha
-thumbdrive
-pensil. hem aku sendiri pon tak caya. haha
-comics
-segala hadiah yg aku dapat

kelima - tag tujuh orang
-meyra *aku nak tag kau jugak even kau dah buat tag sama. haha
-ubey
-petak
-coklatchips
-agumon
-ultraman
-agumon



p/s, senarai mereka yang di tag tu aku main lantak je letak. jadi kalau korang rajin buatlah ye. tiada paksaan :D