27/12/08

tag lagi

cik meyra sekali lagi tag aku. aduh trimas lah kerana merajenkan diri m'tag aku. *terharu* haha.
tag ni aku rasa macam; aku nak tahu lebih sikit tentang kau. tapi kau tahu jelah agak panjang kan kalau nak cakap kat orang. 'weh azyan, aku nak tahu lebih sikit tentang kau.' 9 perkataan tu. haih banyak makan masa nak tulis panjang2. masa itu emas. jadi untuk menjimatkan masa 'wey azyan. aku tag kau' ha kan pendek dan ringkas gitu. ok sadaqallahul azim. tamat kelas sejarah kita untuk hari ini. adios adios//


7 fakta tentang aku

* selekeh
* pemalas
* blur
* cakap lepas
* perempuan/wanita/gadis melayu terakhir
* kedekut
* aku suka tegur n babai orang tak kenal

7 perkara menakutkan aku di dunia

* Allah
* kematian
* penyakit
* bencana alam
* bak kata meyra, org islam dibunuh dsb
* dibenci
* kehilangan org tersayang

7 lagu buat masa sekarang

* spell - marie digby
* ku ingin kamu - romance
* do you - piring hitam
* boyfriend - 80kidz
* mandy play bubble - the bubbles
* ku impikan bintang - sean ghazi
* the show - lenka

7 perkara yang amat bernilai

* masa
* kesihatan
* family
* myself
* rakanrakan seperjuangan
* segala harta aku
* kenangan ?

7 pertama kali dalam hidup saya

* pertama kali aku amik upsr masa aku 12 tahun
* pertama kali aku amik pmr masa tahun 2008
* pertama kali aku tengok sailormoon masa aku darjah 1
* pertama kali aku rasa aku suka math masa aku form3
* pertama kali aku belajar abc masa aku kat tadika
* pertama kali aku rasa pedas bila aku makan cili
* pertama kali aku rasa berdebar2 masa aku tengok takuya kimura :DD

7 perkara selalu sebut

* siot
* cam apetah
* tahi
* adoyai
* alemak
* woi
* mangkuk

7 orang yang aku nak tag

* britney spears
* angelina jolie
* kate moss
* takuya kimura
* chopu
* nina
* farah hani




p/s, agak2 berapa lah result aku kali ni. aduh pening pening.