21/02/09

Untuk Hari Esok

Esok bukan hari jadi aku, tapi kalau aku nak sambut esok takpe kan? Hoho

Ini plan esok punya parti liar. Tema gula-gula. Aku kan pengganti orang kaya gula tu. Ahaha.


Yang bulat2 tu semua gula yang diperlukan. Lebih kurang 97 gula kena ada. Tapi mungkin aku akan kurangkan mana yang boleh. Tak elok makan gula banyak2 nanti kena urea manis. :)


Ini proses “rumput” bersama adik aku. Actually aku pun tak tahu apabenda bentuk ni. dia macam segitiga berdiri lah.


Aku nak letak gambar aku, tapi adik aku tidak tahu menembak gambar ikut citarasa aku, so gambar dia pun jadilah untuk tatapan semua. haih!


Masa mula2 plan ni dibuat, ada sebijik kek, tapi pasal aku malas gila nak bawak kek pegi sekolah, ditambah takut kawan2 aku makin gemok(Ahaha), so aku pun pilih lah something yang simple tapi boleh ingat selalu. Haih tak guna buat grand2 pun kalau benda tu tak menjadi kenangan terindah kan kan?

Pemilihan gula-gula semua berdasarkan halal dan berharga sekupang sebijik. Ahaha. Aku tak boleh ngam lah dengan gula-gula satu sengget, aku pun tak tahu kenapa! :o



bintangkecil: esok bithday ayah Fairuz! selamat hari jadi pakcik dan semua yang tarikh lahir esok!