4/02/09

sehari sekolah siri 003

Perbincangan sepetang bersama shahirah, secara tidak langsung telah membuka rahsia nama seseorang.

Yeha! Finally aku dah tahu nama sebenar cikgu wey. Tapi aku tak sure lagi. Jadi aku tak berani siarkan nama dia dulu. Nanti2 sahajalah.

Sebenarnya tadi di sekolah aku terserempak dengan dia. tapi lain pula jadinya bila kaki aku bergerak laju dan terpaksa melalui jalan jauh hanya untuk tidak bersemuka dengannya. Seriusli aku-ada-rasa-malu-sebentar. Kenapa eh? EE jangan kata aku dah…. HAHAHA

Untuk lelaki2 di sekolah aku yang berjaya masuk MRSM SBP, tak sangka today is our last day. Lepas habis sekolah tadi, bila aku dah sampai rumah tadi, baru korang nak bagitahu pasal ni kan. Cilakak! Tahniah juga untuk perempuan2 di sekolah aku yang satu hapak tak dapat tawaran. Kalau kau jadi perempuan kau akan bengang macam aku.



bintangkecil: nampaknya lepas ni kelas aku akan ada lelaki melayu terakhir. Sabar jelah ye Amirudin. hoho