12/02/09

Tarikh berdosa, hindar sebelum terlambat

Sabtu ni, tarikh sampah yang orang Melayu khususnya suka nantikan. Hari Rayakah? Hari Raya pun dorang takkan 'terlalu' nak sambut. Apa hebat sangat tarikh tu. Masa tarikh tu lah, nak buat makan-makan di tempat jimat letrik segala. Tarikh tu jugalah akan buat kadai2 seperti memory lane, kadai bunga Ah Meng kayo. Masa tu jugalah mungkin pihak2 TGV, GSC turut kayo. tempat tak cukup cahaya memang menjadi santapan manusia! Oh tidak lupa juga ramainya manusia di waktu gelap di tengah2 padang berpasir yang hadapannya terbentang luas lautan bersaksikan bulan dan bintang. Konon romantik! Romantik atau nafsu? Ahaha

Kau boleh rujuk encik Frankie jika kau belum tahu kenapa tarikh ini sangat sampah. Aku malas ulang benda sama.


Aku baru tahu pagi tadi Sabtu ni sekolah aku paksa aku sekolah. Aku baru bercadang nak sambut vavilentine dengan jamban umah aku. Ah takpe ini mungkin peluang untuk melihat manusia di sekolah aku celebrate tarikh sampah ni.





p/s, sila nyatakan ke-best-an valentine. Aku rasa ia satu tarikh sampah. Aku nasihatkan pihak JAKIM boleh bersiap sedia di pantai2, tasik2 berdekatan, banyak manusia boleh ditangkap masa itu. Hoyeh habislah kamu!


14FEBRUARIsampah