20/02/09

Hari Semalam

Aku lupa nak hapdet pasal pertandingan sajak semalam. Ini antara mereka2 yang terlibat dalam pertandingan sajak. Aku cuma record yang sama batch dengan aku saja. Aku record pakai fon. Biasak ah kalau tak clear ke apa.

Kau tahu azri gila-gila tu masuk sajak. Nak terbahak aku. Ditambah dengan hafiz, budak baru yang baca sajak tak macam baca sajak. Pasal tu video ni kalau korang tengok macam ada sikit shaking, aku gelak, fon aku turut m’gelak. Haha.


p/s, senget kepala sebentar untuk menonton.

Ini hafiz budak baru tu punya vid. Aku tak tahu apa yang disajakkan dia. Serupa macam tak sajak je. hoho suke hati aku je kritik2.

Ini farah, si comel. Betul dia comel! aku tak tipu. :D

Ini Azri gila-gila tu punya style baca sajak. Masa ni jelah aku boleh lihat dia serius. Ahaha :DD

Tamat dan terimakasih.