8/02/09

ha yelah hari ini

Petang tadi, apatah ke bangang bagaimana aku boleh teringin sangat nak buka enternet dekat phone aku. Selama ni aku bukak juga kadang2 lah, sebab nak tengok kesahihan kata2 fairuz yang bukak internet kat phone murah. Padahal kan, masa aku bukak petang nak maghrib tadi, aku baru habis online dekat pc tadi. Ni kes tak boleh kawal nafsu lah ni. Haih!

Semalam aku bukak dia tolak 2 sen je.

Minggu lepas aku bukak tolak 5 kot.

Tadi bukak, seploh hengget tinggal singgit je duit aku.

Cilakak punya hotlink!

Bila fikir balik, takde lah best mana bukak internet kat phone, makan banyak duit pulak tu. Lembap satu hal. Haih! EE fairuz kau punya fakta salahlah. murah apabenda mahal gila je.

Haish beli burger king pun dah tentu2 kenyang. Kalau pegi pasar malam ke, dah tentu2 aku dapat beli apam balik sekeping, nasi ayam sebungkus, air tebu secawan kertas. Pergi kantin sekolah aku dah tentu2 aku dapat beli coklat belang sebalang.

EE nasi dah jadi bubur betul. :((