20/02/09

bukan benci, tidak suka

Aku ada masalah berhadapan dengan orang yang suka aku. untuk sesetengah orang lah. Tak semua.

Kalau sekarang aku kawan dia, then one day dia kata dia suka aku. Mungkin aku tak akan kawan dia dah. Ini apa yang berlaku dari darjah tiga sampai lah ke hari ini.

Aku tak suka berhadapan dengan orang yang suka aku. Aku janggal.

Tapi itu masalah lain. Masalah sekarang apabila orang yang suka kau tu ialah orang yang kau tak suka. Tak suka langsung! Aku berhadapan dengan situasi ini sekarang. Dan aku benci gila.

Bayangkan setiap hari kau seperti diperhatikan, setiap hari mendapat sms bodoh-gila-badak, setiap hari dipandang dengan pandangan menggelikan, dan dia bajet seperti dia tahu semua pasal kau. Apa yang aku tahu, orang macam ni sangat annoying!

Dia seperti mengharap sesuatu yang gila babeng tak akan terjadi. Macam kau cakap kau nak jadi digimon, kau rasa benda tu akan terjadi ke? Mungkin akan terjadi tapi dalam mimpi jelah kot. Rasanya mimpi kau pun taknak jadikan kau digimon. Elok2 jadi manusia nak jadi digimon.

Seriusli aku tak suka orang suka aku dari luaran dan bajet dia tahu pasal aku. padahal dia sebenarnya tidak tahu apa2, ZERO. Apa dia tahu hanya buat aku lagi benci, lagi meluat dengan dia. itu yang sebnarnya dia tahu.

Mungkin aku akan berkawan lagi dengan dia kalau dia tidak berperangai seperti di atas.

Kawan aku kata kalau kita benci orang, nanti bila besar kita akan kawin dengan dia. cikgu aku pun kawin dengan orang dia benci dahulu. Jadi aku terfikir aku. Adakah?? Oh tidak! :((
Nasib aku tidak suka je. huhu



Bintangkecil: Apa yang sebenarnya kita perlu lakukan apabila kita tersuka orang ialah diam. Diam dan jangan beri apa2 tanda kalau kita suka dia. Itu cara terbaik.