21/05/09

Pil Baru



Sekarang musim exam. Jadi apa aku nak cerita semua bersangkut paut dengan exam hari ini yang langsung tak buat aku rasa aku bakal dapat A1. Oh gila! Aku dulu terer(la jugak) Sejarah, masuk form4 Sejarah aku tonggang langgang. Aku merapu dalam kertas dua. Benda tak wujud pun boleh wujud dalam kertas aku. Aku pelik betul.

Masuk jam ini, dah 6789.51 minit aku fikir pasal hari perjumpaan ibubapa dan guru. Aku harap tahun ni benda tu dimansuhkan. Tak bes. Langsung. Cikgu tahu bercerita pasal salah silap pelajar je. Ibu bapa datang, dah siap dah atas meja buku rekod disiplin. Tak ada ke buku rekod kebaikan? Perlu diwujudkan aku rasa. (Kau tahu kan tujuan asal aku memang aku taknak tunjuk slip exam dekat mak aku)

Orang lain ketagih rokok, aku ketagih tidur. Aku tak boleh baring, aku mesti nak tidur punya. Dah dua tiga menjak semenjak ni aku jadi macam ni. Aku rasa makin aku nak exam, makin aku gila tidur. Mata aku lagi sikit macam mata Silat Panda. Pagi atau lebih tepat lagi, 28957.76 saat sebelum exam baru gelabah nak belajar. Padan muka aku.

Orang lain sibuk jawab exam, aku tak tahu macam mana aku boleh sibuk lakar muka bakal suami aku. Haha

Ok.

Aku rasa aku perlukan transformasi ke anjakan paradigma ke. Tapi masuk kali ni, dah kali ke 6732 kali aku cakap aku nak berubah. Jadi, aku takkan cakap lagi aku nak berubah. Aku memang susah nak berubah, aku rasa. Maka dengan ini aku terpaksa guna cara lain yang boleh buat result aku hebat dengan perangai yang sedia ada.












Tapi apa cara dia?


s/k, ada sape2 jual pil yang berjudul anjaka paradigma ke, transformasi ke. Aku nak rasa satu.