2/05/09

Kepak-Kepak-Kepung-Kepung

Hari ni aku pergi 2 kenduri kahwin. Dua-dua takde bunyik kepak-kepak-kepung-kepung. Dulu aku pergi satu kenduri ni dekat Kuantan, ada bunyik kepak-kepak-kepung-kepung, tapi versi kaset punya. Aku nak live. Macamane aku nak kahwin nanti kalo lagu paling hot and cold tu dah lenyap?

Tolong ah beb! Aku nak kahwin lagi seploh tahun. Selamatkan muzik itu. :p

Hari ni aku pergi kenduri kahwin, aku jumpa dua perempuan ni. sorang ex jiran aku, Elin sorang kawan gila aku, Fitrah. Akak Elin nilah yang kahwin. Dah besar dah dua perempuan ni. Dulu aku rasa pendek je. Sekarang dah sama tinggi atau aku terpendek dan si Fitrah seinci tinggi dari aku. Aku ke yang sebenarnya terbantut? Haha!

Dulu si Fitrah ni gila-gila, mungkin sejak pakai spec neuron-neuron gila dia dah berkurang kot. Tapi aku tak sangka oh bapak dia ingat aku lagi. Ingatan pakcik memang berdaya maju lah! makcik Noraini dan Pakcik najib(parent Elin) dua dua memang cool cool dari dulu. Dulu dorang yang jaga aku dari kecik. 16 tahun bersama dah macam satu family.

Aku teringat masa aku darjah satu, masa aku buat Elin nangis kat sekolah. Masa aku buat Elin pindah kelas sebab aku yang sengal. Aku tak tahu lah Elin ingat ke tak. :o Aku bajet datang sini boleh jupe si Afnan, Lutfi, Lubna, Eton dan banyak lagilah. Tinggi betul cita-cita aku., Tapi dapat jumpe family dorang je. Dorang entah hilang kemana. Aku pun dah lupa muke dorang cemane. Anyway, Tahniah untuk yang dah dapat menantu dan ibu bapa mertua.


Bonda dan cik Noraini

Aku tak percaya! "pendek-pendek-tinggi"?


sekuacikata, KENAPA TOMOK MENANG? Aku nak Aweera oh menang. Aku tahu Tomok yang baharu ni dah beranjakan paradigma. Tapi aku still rasa Aweera lagi layak. Aku dengar cerita Isma AF tu akak si Tomok. Kalau betul. Aku tak terkejut langsung kalau lepasni Isma tu jadi Johan AF. Fikirlah kenapa?