24/05/09

Merah Mengancam

(Kau nampak tak mata idaman Malaya? :p)



Yihaa! Gambar pengatas tu dah bertukar. Gambar aku pun dah bertukar. Merah tandanya berani. Merah itu saga. Merah itu Ferrari. Merah itu spiderman. Merah itu superman. Merah itu cicakman. Merah itu bunga raya. Merah itu api. Power Ranger Merah paling hot. Merah itu lambang Diraja Permaisuri Azyan. Ahaha!

Tengok, merah betul betul sangat hebat kan?

Pada mulanya, aku nak tukar layout belog ni. Ya, tujuan asal lah konon biar selaras dengan cita2 aku yang tersangat2 nak berubah ni. Tapi, tulah. Macamana sukarnya aku untuk berubah, macamtu sukarlah aku nak dapat layout yang sebati dengan adunan rasa ini. Aku memang cerewet aku rasa.

Jadi aku fikir dari tak berubah langsung apa2, baik berubah secara sikit2. Mula2 tukar gambar, lepasni taruh glitter, taruh muka2 haiwan yang cute2 tu ke. Bak kata pepatah Melayu, sikit-sikit lama-lama jadi bukit! (Kau tahu peribahasa ni gila old school kan? Dah berapa abad dah aku rasa. Tapi tetap tak lapuk dek hujan,tak lekang dek panas. Kadang2 aku gelak juga bila ada orang baca peribahasa ni dengan nada cute-cute. “Sikit-sikit, Lame-lame, Jadi bukiiit!”. AA janji dia bahagia. :) )