11/01/09

semalam di manamana



aktiviti memboros. ni satu sifat yang aku benci dari dulu. aku boros orangnya. tapi bile aku kedekut. aku akan kedekut nak mampos. kalah haji bakhil.

pwtc, low yat. agak2 jelah aku "borong barang dunia" apa.

aku rasa tak perlu siar apa aku dapat untuk kepayahan usaha aku dalam tempoh tiga tahun. tak penting. kerana apa yang aku dapat tanpa mengeluarkan kertas berwarnawarni yang ditandatangani zeti aziz jauh lebih bermakna. aku baru tersedar benda ni selepas duit aku habis. cilakak!

satu, kelas yang bagus sudah memadai.

kedua, buat ibu bapa aku bangga mungkin cukup untuk membalas 1/3 jasa mereka.

ketiga, kejayaan sendiri.


tam-mat




:: apa cerita lomo? oh aku terpaksa postpone hajat aku tu ke tahun hadapan atau bilabila jelah walaupun dah direstui oleh ibubapa aku.


::: ambil masa sekejap, sila baca.


Pemimpin hizbullah,libanon syed hasan nasrallah meminta seluruh MUSLIM untuk melafazkan atau membaca alquran iaini surah al-FATH ayat 26-27,surah yunus ayat 85,86,88..MALAM NI!!TOLONG SEBARKAN SEBANYAK YANG MUNGKIN AGAR ISRAEL HANCUR!!tolong forward kepada seluruh umat islam!!
DI sana SAUDARA SEAGAMA kita telah dikepong dan menunggu masa untuk disembelih!!keadaan yang amat dasyat dan itu sahaja jihad kita!!

-mintak tolong sangat2 sebarkanlah sebanyak dan seramai yang mungkin!!!!
cepat!!!saudara kita dalam bahaya!!!ALLAHUAKBAR!!!

Semoga Allah turunkan bantuan & beri semangat kepada saudara-saudara kita di Palestin sana.. Amin..