25/01/09

menjadi rajin

hari ni baru terasa rajin nak langsaikan hutang tag dari cik chopu. yo chopu, sorry lambat bayar. aku pemalas banyak akhir2 ni. :)

mari membayar tag dengan senyuman.

tag 1

Take a recent CUTE photo of yourself.
2. Don't change anything, edit or whatever.
3. Post that photo.
4. Post this instructions with the photo.
5. Tag 10 people to do this;


ni gambar masa last day sekolah hari tu. kenapa gambar ni? aku perasan cute er? oh tidak tidak. aku main tibai je pilih gambar. kucing kat rumah aku lagi cute. kalau chopu pilih sambil tutup mata. aku pilih sambil tutup hidung. huhu

10 people to tag,
1. siti nurhaliza(gambar termak datin)
2. erra fazira(gambar terayu)
3. linda onn(gambar iklan pantene)
4. fahrin ahmad(gambar bersama scha)
5. memey suhaiza(gambar kawen dgn norman)
6. mawi(gambar terbotak)
7. aku
8. dah
9. lupa
10. lah!


tag 2

hobi hobi atau tabiat yang melampau dan sebabnya

rules:
1. anda tidak boleh meng'tag' orang yang tag anda.
2. sila jawab dengan sejujurnya,dan no repeat answer dan tak boleh copy org len punya jawapan
3. dan sila tag sebanyak tiga orang yg anda ske dan letak di end of reason number 5.


gelak almost everytime - ha ye betul. apa yang lawak pun aku tak tahu.

makan - kalau tak disebabkan badan aku yang cikeding ditambah pulak dengan nafsu makan melampau2, tak mungkin aku letak makan sebagai hobi aku. pompuan gemok comel ow!

tidur dalam kelas - tahun 2009 tak pernah lagi.

betulkan tudung - betul ke tak, tudung aku tetap selekeh. aku rasa macam nak letak gam gajah je kat tudung aku tu.

goyang kaki - er agak lah. bila aku suka aku goyang lah.

3 people to tag,
1. cikgu rahim
2. cikgu maimunah
3. cikgu zakiah


ada sape2 lagi nak tag aku? sila ambil nombor giliran di kedai2 kopi terdekat.