29/04/09

Pemenang Bukan Juara Dua



Solar Car Competition. Disebabkan aku diserap masuk last minute, berapa hari je nak compt, so aku tak harap sangat yang team kitorang boleh menendang satu goal yang mutlak, MEMBANGGAKAN NAMA SEKOLAH.(Puan Z dengar mesti menangis terharu)

Cukuplah aku kata kitorang sebagai pelapis kuih lapis sahaja pasal mostly yang take part comp tu semua form5. Ya dan sekolah sebelah hantar wakil form1 dan form2. Tak sangka kitorang kalah ditangan diorang. “hancur hatiku..”, kata Once Dewa19.

Masa presentation powerpoint serius hancur gile. Dengan tah pape lah kitorang explain, bagi jawapan macam tak bagi jawapan, hakim tu pun dah penat layan. Masa race lagilah, boleh pulak kereta tu buat hal. Bila angkat , laju. Bila letak kat landasan gila degil taknak pulak melaju. Tapi takpe, kitorang hanya pelapis kuih lapis je. Dan ada dua sekolah tarik diri time tu, SMK Teknik aku-tak-ingat dan SMK Darul Ehsan tak-silap-aku. so kitorang bukan terakhir dan kalah dengan cemerlang gemilang terbilangnya. Haha!



sekuacikata: Bagaimana kalau aku kata Solar Car Competition kalini aku kalah atas sebab tergoda dengan perwira2 GS? Gilalah. Mesti dah lama Amir dan Hafez cekik2 aku. Haha. Tapi serius ow perwira2 tu gila cool cool siot! Nasib iman aku masih teguh. :DD
“once a gatal, always a gatal!”, kata mak. Haha.
Tapi lawak ow dengan satu perwira GS ni, dia entah lah pendiam gila, sorang2 je, pastu kena bahan pulak dengan panggilan paling gedik dari Hafez, "BOBBY". Bobby Bobby Bobby. macam panggilan keling pun ade gak haha.