18/11/08

selamattinggal

agak lama aku tak post karangan. cikgu timah tak habis2 tanya karangan aku. memang tak sabar beliau mahu berikan aku A++. sabar cikgu sabar. hehe aku tipu je. entah la sekarang ni macam semakin bosan je. lagi2 bila dah school holidays. seriusli aku benci school holidays. lagi2 aku semakin tua[aiceh! benci cakap ayat ni] semakin singkat la masa aku nak bergembira di sekolah. aiseyman. mesti tak bes kalo dah benti skola nanti. macam mana kalau rindu akan jeritan cikgu nanti? haish!

ok ni dah masuk school holidays kan.yeah kebam keboom! selamat tinggal sekolah. aku pun tak tahu ape activity2 bakal aku lakukan. macam nak keluar, tapi ahad aritu baru sahaja keluar. ha gara2 keluar tanpa restu mak bapak. kira dorang restu separuh jela. [pandai2 je aku] akibatnya kaki aku mengalami kesakitan menggila. actually my leg ni skru dia ade sikit longgar sebab dah banyak kali patah. nak kata aku ni active sukan takdelah. sentuh alat sukan pun sekali setahun, mungkin tak cukup calcium kot. atau memang kaki aku lemah lembut sifatnya. aiseyman. haha. jadi moral of the story is kalo mak tak kasi keluar tu pasrah jela. syurga di bawah tapak kaki mak. haha.

haish bila school holidays dah tiba, mulelah segala fikiran2 kusut datang bertandang. baru kejap je duduk rumah, dah rasa bosan. padahal kalau nak diikutkan takdelah bosan mana. cume mungkin terikut2 dengan kawan. ale biase lah remaja zaman sekarang suke ikut kawan, kawan pakai gincu kita pun nak pakai gincu. heh aku bukan ye. haha. ale sebenarnya motif dia cakap bosan2 tu nak ajak keluar sahaja. tapi saja je cakap konon bosan duk umah la ni la. saikik jugak aku ni ye, can read people's mind. haha

em berbalik kpd activity aku na buat sekarang ni. aku pun dah malas nak fikir lagi. lagi2 bila tuition2 centre sume dah beroperasi kembali. haish nape awal sgt ha? dan sememangnya aku bakal menjadi pelajar dorang juge. hahah. nampaknye bersama buku2 lah aku cuti ni. tapi rasanya macam malas je. baru semalam rasanya aku merdeka dr pmr, dah kena baca buku lagi. adoii!

memandangkan poket aku semakin menjadi pembiakan debu2 rasanya tak berpeluang lah aku nak tengok lelaki yg dahulu nye menjadi pujaan aku beraksi iaitu radhi oag dalam antoo fighter. tgk dalam mimpi jela. haha. jadi kepada sesiapa mahu ajak aku keluar dr rumah, sila sediakan wang belanja untuk aku sekali. wakaka.

sekian terimakasih kerana membaca karangan karut berserabut ni.

haish! ade idea tak apa aku nak buat cuti ni selain makan tido serta menyahtinja? benda mahmudah saja, mazmumah aku reject. haha.

p/s, cikgu saya nak A++ jugak. tak kire.