3/11/08

kawanlama

ok dah baca title. rasrasanya mission aku berjaya tak kali ni? satu task yg boleh meninggalkan sebakul rasa malu kalau aku silap orang or.. aku tak dikenali kembali. huh! sendiri tanggung akibatlaahh..

mission aku 80% accomplished 20% hampirhampir accomplished.aku jumpa di myspace. myspace?! ape kejadahnya kan. orang boleh letak nama apa2 pun, gambar curik, maklumat peribadi..deh! tak semua orang bersikap jujur. bila diringkaskan, 70% percaya, 30% tidak percaya. tapi aku pun tak tahu kenapa aku confident abis tu orang yg di caricari. sekolah? sama. nama? sama. umur? sama. gambar masa kecik? sama. tempat tinggal? sama. permainan gemilang? sama. jadi mahu add atau tidak?

entri ini akan disambung bila aku add dia.

------------------------------------------------------------------------------------

yah! im back. setelah beberapa hari menjadi sperti si stalker, aku sudah sebulat jiwaraga tidak m'add dia. keputusan 80% muktamad ini diambil bila aku tengok komen dia.

the kawanlama : '
hye...do i know u?ure so familiar to me...geez. '

the girl :
ni alif ek?? dak bbsb dlu?? ni kte la,wahetzatul iylia.. lpe ke??

the next day,

the girl :
hye alif.. still rmmbr me?? erm.. ni iylia la.. dak skbbsb dlu..

tiada tindakbalas selepas itu.

aku tertanyatanya jika aku yang sudah 5 tahun tidak muncul dalam diari hidupnya m'add dia, dan soalan yang sama diajukan. dan aku pula mmberi jawapan yang sama. bukankah aku hanya memalukan diri aku sendiri. tapi sekurangkurangnya ada usaha kan?


sekejap! ini hanya kemungkinan sahaja. kenapa perlu ada unsur negatif dalam setiap kemungkinan kan?
20% lagi mungkin aku akan add dia dan mula sebagai kawan kembali. kau rasa?


ini persoalan yang bermain di kotak fikiran aku sekarang. kenapa sesetengah orang tidak mampu mengingati rakanlama mereka walaupun hanya secebis kenangan? dan mungkin aku antara orangorang yang akan mengingati merekamereka yang sedang melupai aku. iskisk..