21/06/09

Kompilasi Hit Power Ranger

Kalau aku boleh minta sesuatu, aku mahu masa ini dihentikan, biar hari2 berlalu tanpa memikirkan aku bakal meninggalkan kamu semua atau kamu bakal meninggalkan aku. Kamu semua yang terbaik dalam hidup aku. Kalau aku boleh minta pelangi, aku mahu pelangi itu ialah kamu semua. Kamu warna terbaik pernah aku ada. Warna baru tak akan dapat gantikan warna lama dalam hidup aku. Serius ini dari hati aku. Jaga diri, jaga hati. Ada jodoh jumpa lagi. :)

Aku tak boleh cakap lebih, aku sedih gila bila fikir benda ni. Harap kau orang tak lupa kan aku. Teruskan perjuangan kamu semua. :)

Lagu ni buat kamu semua. Terima kasih untuk kenangan yang gila banyak, terima kasih untuk ucapan yang tidak mampu dibeli, terima kasih untuk nilai sebuah persahabatan, terima kasih untuk segalanya.

p/s, 4 Sejati, jangan peduli apa cikgu komen pasal kelas kita. Kita ada identiti tersendiri. HOHOHO. (Aku tak suka cikgu "terlalu" pandang kelas pertama sebagai satu kelas yang pandai, kelas pemenang, kelas yang dengar kata, kelas yang kerja rumah semua sempurna, kelas harapan, OH weh kita orang tak peduli semua itu lah. Kami bahagia menjadi kami. Expect the unexpected, teachers.)

From the bottom of my heart, Kompilasi Hit ini untuk kamu semua. :))