10/06/10

Sesipi Introduksi

Aku rasa aku orang yang suka bikin introduksi dan matikan tengah tengahnya supaya aku tak perlu tahu apa endingnya.

Atau, aku ini orang yang buat sesuatu untuk visual semua.

Atau, aku ini orang yang sesuka hati mematikan apa yang pernah aku usahakan.

Atau, aku punya inferior yang kronik lalu aku mematikan apa yang pernah aku usahakan.

Atau, aku selama ini buat sesuatu untuk kepuasan orang lain.

Atau, sekolah berkurung buat aku malas hapdet blog segala.

Ah aku rasa dah cukup bukti kenapa aku matikan dan hidupkan semula blog ini. Aku kata ini namanya complacency work. Hehhhh. Apa-apa je lah. Aku takkan kata aku tinggalkan blog hanya untuk SPM. Gila lame reason weh. Aku rasa takkan aku perlu menulis dalam kondisi plastik for others satisfied. Baik matikan dan hidupkan bila perlu. Itu lebih baik dari aku menulis macam kambing meneran. Teran gila gila, keluar sipi sipi. Zzz

I AM BACK WITH NEW BATTERY [+ -]