17/06/10

Agak-agak ini ke yang Kak Milah rasa

Kak Milah pernah cakap kat aku. 17 ialah usia kehilangan. Masa tu aku 12 tahun, aku tak berapa faham. Kak Milah cuba terangkan. kak Milah memang baik. 17 tu masanya ada benda yang sepatutnya begitu tak jadi begitu. Aku fikir mungkin sekarang ni aku pendek, bila usia aku 17 pendek aku hilang. Atau mungkin sekarang aku ada perasaan dengan Jonet Dusun, bila usia aku 17 rasa tu akan hilang. Eh seronok, seronok tu. Si Jonet tu bukan kacak bergaya sangat macam Megat Mentol.

Tup tup tup tup

Tahun ni aku dah 17. Megat Mentol dah jadi milik aku. Tinggi aku dah boleh kalahkan sikit Norin Ketot. Sampaikan si Norin Ketot tu terpaksa tukar kasut tumit tinggi setiap kali jalan sebelah aku. Tapi aku perasan, aku mula hilang perasaan nak berfoya-foya secara ekses. Entah lah kenapa. Cuti 2 minggu ni pun terasa sehari je aku berhuha huha. Entahlah......

kak Milah kata tu memang natural feeling kalau nak SPM. hehh?