19/06/10

Gua Nak Alat Putar Masa Macam Doraemon Punya


Salam. Tadi gua rasa teringin nak check nama gua kat internet ni. Mana le tahu kot2 gua famous ke apa, ceh ceh. Apepun, tekaan gua tepat lagi definitif. Nama gua muncul tangga teratas. WALAWEH ini serius kata wonderpet. Serius cool gile.

Sekali bukak, dari Aisyah Munirah aka Yuna Jr.

Gua terpaku sebentar. Bukan lama perkara tu berlaku, kurang lebih setahun yang lepas. Gua cuba konfemkan rasa gua seketika. Tiba2 gua dapat firasat. Ceh gua rasa gua mula ada rasa rindu. Bukan sikit, banyak punye. Hesh. Hesh.

Gua dah agak. Duduk sekolah berkurung mesti punye jadi batu penghalang. Atau mungkin, susah balik lah nak dapat detik2 indah semula. Macamana gua dapat kawan baru berterusan, mereka tetap yang terbaik. Cuma, gua tak pasti ada ke lagi huha huha yang kite boleh share. Bile je nak huha huha, kite terbatas. Ada benda kite boleh share, ada benda nak share pun tak pasti boleh enjoy sama tak.

Ni fenomena biasa MUNGKIN. Gua mula percaya satu ayat,"time change us".