23/08/09

Satu Lagi Bab; Aku Ketinggalan Zaman



Orang kata, kalau kita duduk asrama, banyak benda kita ketinggalan.
[Dengan kecewanya aku kata, kenyataan tu memang tak dapat dinafikan. AAA!]

Ok kita terus ke topik utama. Hari Rabu, tak silap aku. Ya, Hari Rabu mungkin. Macam dulu juga, hari Rabu selalu hari paling cool buat aku. Paling hebat, paling gah, paling masyuk, paling panas, paling sejuk, paling, paling lah.

Hari Rabu hari itu kalau aku tak masuk Sekolah Menengah Sains Bagan Datoh, mungkin aku sudah siap sedia menjejakkan kaki ke UTM dan melihat the one and only kakak aku graduate. Seriusli, mesti sangat bes weh!

“Batu belah batu bertangkup. Aku kepingin pakai baju besar bersama topi besar dengan segulung helaian putih di tangan dan sekalung bulatan konkrit di leher.”

WOWOWOWO!

Dulu aku pernah pakai “apa bagai” tu sekali masa tadika. Siap dimake-over nya aku yang kurang lawa menjadi aku yang agak lawa. Ceh! Ceh! Biar aku beritahu, Cikgu tu pi calitkan lipstick warna merah dekat aku. Aku yang berpegang pada moto AI LOVE BEING NATURAL, terus mengelak dengan velocity yang agak constant. Faham2 jelah muka aku macam mana lepas tu. Calitan darah di tepi pipi. Aww seksi kot? Haha!

OK sambung hikayat semula. Maybe it takes a long time to see me wearing those stuffs for the second time. OK OK. Kasi aku tengok orang graduate pun jadilah.

Tapi yelah, kawan. Aku kan seperti katak terkurung bawah tempurung. Mahu keluar kena ada syarat. Anda demam? :D



CONGRATULATION :DD