23/08/09

Maaf, Lama Tak Kemaskini



Orang kata, kalau orang tu duduk asrama, dia tahu cerita pasal asrama je. Bapak boring!

Tapi peduli hape aku. hari ni aku terasa satu macam feel nak kasi tahu semua orang pasal sekolah-tiga-bulan baru bukak tu. Excited gile babeng ah! And yeah, aku budak-dua-bulan di sana.

Jeng-Jeng-Jeng. [Gambar yilek beb, hp aku hilang sekali dengan card reader hilang. So no pictures to show you.]

Aku actually nak kasi tahu benda ni awal, tapi entah kenapa aku dulu-dulu sangat keciwe tahap ayam dengan sekolah baru aku tu, Sampai nak kasi tahu aku sekolah apa pun aku gila tak suka. Tapi sekarang, aku dah boleh accept the truth. Agak ah, dah dua bulan stay sana kalu tak boleh accept, tak tahu lah. Bak kata pepatah, benci-benci lama-lama suka kan? Ha amik kau, azyan! Haha!

Aku tak tahu lah samada sekolah aku dah cukup famous atau tak, tapi ni lah sekolah yang dah dua bulan aku menginap. Sekolah Menengah Sains Bagan Datoh. Yeah, agak terpencil di hujung dunia sekolah itu. tapi entah ah. Somehow aku rasa best pulak sekolah hujung2 dunia macam ni. At least aku boleh suck fresh air. Memang jarang2 didapati di KL sekarang ini ye tuan2 dan puan2 sekalian. HAHA.

Ok since aku tengah blur blur tak tahu nak kata apa, better I stop now. Karang aku merapu pulak.

Before I end my boring story, I wish to all muslims,

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak !