26/08/09

Lawak Lah Sangat

“Eh dah berisi sikit lah.”

Beliau gelak. Gelak. Gelak.














Err, ni orang ke-4 kata aku macam ni. OK 2 bulan aku dekat maktab baru orang dah perasan aku semakin comel. Demm gileh! Macam mana boleh perasan ni?

Kau pernah terfikir kenapa manusia khasnya perempuan lah risau gile kalau dah semakin XL? Aku rasa benda ni tak ada lah serius menakutkan kalau mulut2 orang semua reti diam. Jangan bising.

Apa yang berlaku sekarang. Bila gemuk sikit, orang dah bahan. Bila gemuk sikit orang dah kata doraemon. Bila gemuk sikit pakwe lari[Aku aplikasi dari cerita Cinta Kolestrol]. Bila gemuk sikit, kawan malu. Bila gemuk, boleh kata semua tak sempurna. Dah tak cantik lah kononnya. Kononnya. Siapa kata.

Gemuk comel apa. Kalau kucing lagi gemuk, lagi orang sayang. Kenapa manusia lagi gemuk lagi dihina. Macamana boleh kata kita masyarakat maju sedangkan mentaliti masih di takuk yang lama.

Aku tak kisah sangat benda ni asalkan tak dipilih jadi peserta Biggest Loser sudah. Tapi since yang XL nya muka aku, badan still penyapu lidi, aku rasa macam, macam... Err. Err. Haha!
iii
s/k, aku nak pakai botox esok. Jom Haha