18/10/08

ketiga merdayka haha

bismillahirahmanirrahim
saya azyansyahirah mula menulis


gembira suka bahagia. aku yg merdeka.

'tanggal satu tujuh.
bulan oktober dua ribu lapan.
merdeka merdeka.'

akhirnya saat yg dinanti2 kan kembali jua. woh bahagia. hari2 boleyh online. hari2 boleh mgiler. hari2 boleh bsuka ria. adush bes2. ta sabar menanti hari esok dan esok tanpa sekolah. tanpa buku disisi. haha


habis je pmr. kebabom bom bom. bunyik mercun tanak kalah. nak tercabut jantung aku. kemudian askar2 bergerak ke moms. saat2 indah? ha ye kot. haha. yg pegi time tuh, aku , salman, mizan, ariha, aimy n siti pai. ktorang lalu jalan aku rasa agak jauh tapi penuh kebebasan. ye indah walaupun agak bserabut.





tiba di moms. ok ade 1 kjadian ta bes blaku. seyesly TIDAK BEST. seyesly TIDAK MGEMBIRAKAN. n seyesly sgt MENYEDIHKAN juga. hu ok3. pnuh emosi btul. ok3 kemalasan bercerita nanti bergenang air mata. huhu


balik rumah je tido. woh baru sekarang dapat tido dengan bahagia. mimpi pon indah2 je. dengan hujan nye. pergh syok gile ahh tido. hahha