14/10/08

kedua akulah si pmr-er

bismillahirahmanirrahim
saya azyansyahirah tukang tulis


aku yg sedar !
baru sekarang tau masa itu memang emas. baru sekarang mahu masa d kembalikan. baru sekarang mahu bukak buku. baru sekarang kesedaran itu sampai. baru sekarang rasa gelabah tahap mgiler. kenapa baru sekarang tanda soal.
huh poyo giler aku! haha


tak kesah la sesingkat mana masa itu tak kesah la selaju mana masa itu. yg penting usaha. ye aku rasa usaha aku ta seberapa. tp aku tanak la result aku ta sbrapa gak. takut malu mnyesal. aku pon nak bangge dapat result power2. at least harapan na merasai sesuatu yg baru d tempat baru akan tcapai bukan?


hari pertama aku si pmr-er.
geram ! seminar omongan kosong lagi menyakitkan. ye aku tau lah spot. tp cakap cm semangat je klua. bile da cakap spot aku pon focus spot tu jela. ha amik kau. langsung ta kua. padan dengan muka. hu geram ! bm, aku agak kepelikan awat bm aku semakin lama semakin teruk semakin bangang di mata jawapan. aduhh hopefully a. amin. paper2 bm aku sgt blank. blank. blank. bpe minit kemudian baru ok sikit. tu pon tah ape aku mncarut. sgt memalukan bangsa melayu ta reti mlayu. bengap btul. agama. em oklah. at least ta mmbengangkan sgt pasal ade yg spot klua walaupun sconet saja. alhamdulillah.



hari kedua aku si pmr-er.
masa blog ni ditulis aku baru balik dari skolah. baru habis paper2 science. pergh siot. giler ahh soklan die. pusing2 palotak aku jd nya. tp alhamdulillah aku dapat jawab semua soalan. ahh tembak pon jawab gak per.. td kat skola, masa paper1 science aku bwk mesin kira2 bsama2. tibe2 ade pngawas peksa ni kata ta bleyh. ta bleyh guna ini mesin kira2. konon boleh diprogram lah. aduh gile super gaban Z, aku risau esok punye math. takan na bli mesin kira2 model 350 kot. pembaziran! guna 1 hari je. pastu ntah ape2 pengawas2 peksa tuh bincang, tiba2 aku dapat balik mesin kira2 ku. runsing punya pasal. 2x aku tanya pengawas peksa tuh mesin kira2aku ni boleyh guna ta. dia kata insyaAllah. harap je boleh guna. amin.



ha esok subj sejarah. kegemaran kegemaran. hahah. sekian terimakasih daunklady, aku ade misi mau tgk cite olivia. semoga hari esok lagi baik dari hari ini. amin.