30/10/08

cerita

aku ade tengok cerita baru pagi tadi. aku rase touching tp tak sangat.
mmg lumrah aku, touching harihari.
sampai tak larat aku dengar bapak aku perli,

' nak nangis lah tuh.'

yelah aku lah si cengeng bermata goldfish.
(cess aku ta suke!)


berbalik kepada cerita yg aku tengok tuh.
aku tengok lovestory. made in japan.
biar aku sinopsis kan cerita tu.

watakwatak yg dikenal pasti:
1. seorang perempuan
2. seorang lelaki

pekerjaan yg dikenal pasti:
1. perempuan jadi si cuci rambut
2. lelaki jadi si camera

cerita bermula bila 2 insan lain jantina bertemu.
cerita berakhir bila 2 insan sekali lagi bertemu.

- maaf si penulis tak belajar lagi di sekolah bagaimana mahu m'sinopsiskan cerita. huhu

berbalik kepada cerita yg aku tengok tadi.
cerita ni lain sikit pasal tiada dialog. apa guna dialog kalau hanya nak mengeluarkan ayat2 jiwang dan mengungkapkan 3 perkataan sahaja 'i love you'. tidak perlu tidak perlu.
eh tapi kalao ada dialog pon, bukan aku phm.
hahahaaaa

*ketawa dengan riang*

cerita nih hanya ditemani nada si perempuan menyanyi.
walaupun aku tak tahu apa perempuan tuh nyanyi, tapi aku tau tuh mesti lagu jiwang.
mungkinkah senikatanya berbunyi begini.

'ku tinggalmu dalam kesedihan
habis mataku kau ambil

sampai aku buta

tak nampak wajah manismu lagi

tapi aku rela

dah memang nasib badan..'

tet!

-
maaf si penulis tak belajar lagi m'translate senikata lagu.

okeh penat aku bagi sinopsis yg meraban tak tentu hala.
jadi baik kamukamu lihat sendiri cerita tuh.
selamat makan popcorn.

-maaf cerita ini tiada title. si director tak mahu bgtahu aku.