29/05/11

Puncak Alam punya cerita

1. Aku terfikir apa benda akan orang ceritakan pasal seminggu MDS? Penat, tak cukup tido, bosan, ceramah. Zzz aku pun tak nampak apa yang menarik dengan MDS sebab aku terfikir ice breaking, gelak gelak dengan budak baru, tapi aku kurang dapat semua tu. Mungkin ni la kot cara budak U orientasi, mungkin..

2. Sebab masing masing punya former schoolmates tersendiri, jadi boleh nampak keasabiahan secara terang terangan. Eh apasal schoolmates aku tak asabiah eh? Eh? Ehhh? Haha

3. Kampus Puncak Alam serius besar gila. Tapi, besar besar pun tempat sidai kain jugak paling kecik. Apasal la doh? Apasal? Tu benda wajib weh. Sama dengan persoalan farah khalil apasal fasa 1 ni UiTM tak bina masjid. Ha ni satu lagi benda benda yang wajib tapi diremeh temehkan. Aku tak faham, kau faham?

4. Aku ada problems dengan gelagat sekeliling aku. Yang tak babitkan aku, aku boleh tolak tepi. Tapi yang tang aku tengah sedap sedap queue basuh tangan , then datang segerombolan remaja kacau line aku, tu memang serius mintak penampar. Macamana nak gain respect kalau kau pun tak respect orang? Zzz

Semoga aku enjoy dengan setahun yang akan datang, insyaAllah.