9/05/11

Mungkin ini yang terbaik

Alhamdulillah, got uitm. Jadi, secara rasminya boleh ucap goodboi to Egypt, Tanta, medicmesir, gmn and apa apa pama scholarship yang lain.

Apasal tak pilih Egypt?

Aku pun tak pasti sebenarnya. Tapi kau pernah dengar orang kata, “lagi banyak eksplorasi, lagi banyak kekeliruan”? Secara ikhlasnya, aku memang tak suka apa apa keputusan aku dipersoalkan walaupun niat kau baik nak bagi advices, sebab benda benda macam nilah yang akan turun tahap konfiden aku ke tahap paling low yang boleh sampai aku cakap aku taknak pun benda yang pernah menggilakan aku. yes kalau boleh aku memang taknak dengar sepatah haram kau tak sokong keputusan aku. Kalau boleh kan, tapi sampai bile nak suka benda menipu, jujur jugak is the best walaupun memang serius pahit tak manis manis dah.

(Ehem! Well this is different with lomo stuffs and dunk high, of course)

Apapapun semoga kita bergembira dengan apa jua pilihan yang kita buat. Jumpa aku kat koleq Rafflesia, Puncak Perdana ahad ni.