25/12/10

Saka butang translate

kalau ada butang translate, cepat cepat tekan, sebab kau akan nampak something yang kau patut nampak tapi tak nampak, dan kau akan gelak untuk sesuatu yang bersifat tersembunyi.

Kalau kau ada kawan, suruh dia cakap perihal engkau, sebab kau akan nampak something yang kau patut nampak tapi tak nampak, dan kau akan tersentap untuk sesuatu yang bersifat tersembunyi.

Jadi, aku andaikan sesuatu yang tersembunyi itu sangat unexpected dan well, jujur kan benda paling cool kalau kita dapat tahu dari orang yang kita mahu. :DD

Oh ya, tadi aku tekan butang translate english untuk blog aku, means dari segi konten nya pun ditukar english, ini apa yang aku dapat. Tak banyak beza, tapi sangat mempesonakan untuk baca belog kau sendiri tapi dengan cara lain dan lebih kepada nak gelak sebab translator jejaring ni bukan boleh pakai sangat. Tapi yelah dia dah try the best kan. :D

"Speak as a student: If someone tu is something, I think We Are all experimental reference kingdoms" Perhaps this feeling any medium Vomit. But, I write to komplasensi notes for majoriti WHO have an excess of expectations.Congratulations Entertaining Rumi.

Haha