23/02/11

Skrip hari ini

Alhamdulillah, I am 18.

1. Untuk harihari yang sebegitu plain lagi zero, hari ini serupa macam harihari tipikal yang bangun pagi, solat, tertido, bangun, makan. WEH kamon lah. Birthday kau siooot! Let's put a super goat smile on your face. Ok SIOT. Celebrate takde kawan macam boring jugak eh? Hahaha Luckily I have kazoku by my side to cherish my day.

2. Untuk tahu yang aku dah 18, serupa macam aku tanya orang apa kau akan rasa bila dah 18. Bapak seronok lah. Tkpayah kena halang dengan guard bila masuk wayang, boleh masuk kedai yang terpampang "adult only", boleh bercinta, boleh keluar malam, cukup besar untuk buat apa sahaja, bawak kereta etc etc. Itu satu kepuasan atau itu satu kebenaran dari pihakpihak bermagis?

3. Untuk hari lahir ke 18. Salah satu perkara macam-kena buat ialah pasang selfish desire banyakbanyak macam tahuntahun biasa. Termakbul ke tak, tu belakang kira sebab pasang sd hanya sekadar komplasensi yang akan luput dimakan masa atau satu adat(?). Tapi untuk tahun ni, aku akan pasang wish. Betul, aku akan pasang wish sebab merujuk kepada perkataan selfish tu sendirian, aku dapat rasakan kalau ada perkataan tu macam susah sikit nak makbul. Well, let's wish our SPM result will flying with colours.

4. Untuk tahu kalini punya is the momentous birthday untuk aku, mungkin atas dasar aku semakin tahu apa yang aku tak tahu, atau aku semakin mahu tahu sesuatu yang aku tak pernah mahu tahu, atau sebab dia plain dan zero jadi dia macam lain dari hari yang serupa untuk tahun sebelumnya yang selama ni terasa macam takpernah berhenti mahu tunggu. Ok, ini perasaan apa? Dah bajet matang sangat? Gagaga. Suka aku lah doh.

5. Anyway, Thank You sekalian alam for the wonderful birthday wishes. May Allah bless all of you. :)




What is so seronoktahapruski about being 18 if our obligations and problems increase? Nah, let's go back to our childhood. :D