27/03/11

Sesal dahulu pendapatan(Pendapatan doh!)

So, I’m going back to Malaysia this 8th April. Lagi 2 minggu beb. Konon nak naik atas stage sangat kan. Hamik luu.

Macam mana aku boleh decide something yang memang nampak sangat self desire nya ni? Waderuski. Aku tergoda dengan imaginasi aku sendiri atau apa?

Memang lah naik atas stage best. Aku rasa best gila. Peluang yang datang bukan pada bila bila yang kita suka. Tapi, aku tak confirm pun dapat naik atas stage ke tak. Benda tak confirm kebenaran macam ni patutnya boleh lupakan senang senang kacang je. Benda benda macam ni la yang boleh transform suka jadi duka. Tapi, apahal aku nak sangat ni? Padahal kolej masuk entah la bapak lambat weh, apa je yang kau boleh buat. Nak jalan pun kereta harem lesen takde. Naik public transport, pergh macam tak biasa! Berjauhan dengan family, serius familysick tahap gendut.

Well, imagination is the worst somehow.

Bukan nak cakap apa, aku tiba tiba rasa it’s a superhuge mistake and yo aku tak boleh patah balik pasal tiket dah beli and aku rasa sumpah sakai sekarang ni. Toksah cakap la, memang aku dah buat banjir kat Jepun yang aman lagi damai ni. Argh!

Apepun peribahasa harini cukup menepati citarasa, 'sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tiada guna'. sesal kemudian tu yang sakai tu.

p/s, Ni aku tak suka ni bila dah jatuh cinta, bila berjauhan pun rasa terseksa. Okay, belum berjauhan lagi pun dah cukup menyeksakan. Hehehe.

I love you, Japannananananana!