17/03/09

Orang Sibuk Cakap Pasal AF. Aku Pun Nak Cakap Jugalah!



Semalam petang aku tengok konsert AF ulangan punya. Ini perkara biasa bagi pelajar2 macam aku yang akan tengok AF setiap sabtu jam 9 malam. Tapi aku takde lah macam tehape-hape bila ade yang tersingkir ke punya gila nangis ah(dorang palestin kena bom pun dorang tak nangis teruk haih!), lepastu pegi undi undi lah. Undi pakai duit ow. Tak kesah pula duit habis, ni nak sedekah 50sen dalam masjid pun rasa berat. Mari lah sama-sama termasuk aku renung-renungkan. :)

Hey jangan tipu korang tak penah tengok AF. Mesti penah tengok punya walau sekali. Tengok tak bermakna kau minat dengan rancangan tu. Mungkin sekadar konon konon tersalah tekan saluran tv atau saje nak habiskan masa. Contoh kau tengok Amboi Amboi, kau bukan minat rancangan tu pun cuma nak tahu kenapa orang boleh minat rancangan suka-jaga-tepi-seluar-dalam-orang tu. At least kalau ada kumpulan kat sekolah kau yang ketagih dengan AF, kau tahu lah juga satu dua perkara. Ada yang kutuk gila gila AF tapi masa tv bukak seronok pula dia layan. Wahaha. Mana ada aku sindir kau?

Sekarang aku nak jadi peramal JUARA AF ke 7. Dan calon-calonnya.



Dan Finalisnya. JENG JENG JENG.



Haha ade sape2 tak puas hati? Kau kena tahu yang layan AF adalah kaum hawa kebanyakannya. Dan ditambah pula mereka akan menyokong kaum Adam bukan kaum Hawa sendiri dek terpikat dengan kejambuan, kedurianan, kepetaian, kebelacanan kaum Adam. Sebab tu lah AF yang jadi JUARA banyak lelaki. Kaum Hawa semua dah gila. Jadi tu yang finalis aku letak dua je perempuan. kaum Hawa sokong lah sesama kaum anda. Wanita Boleh OH! Ahaha